A D-vitamin bevitel gyermekek Scarily Alacsony
Ha még nem itt, akkor iratkozz fel az én RSS feed . Köszönjük látogatását!
A következtetések a legfrissebb országos tanulmány D-vitamin szintje révén több bizonyíték arra, hogy gyermekek és a felnőttek is hiányzik, akkor ez jelentős tápanyag a D-vitamin bevitel egy megdöbbentően alacsony.
A felnőttek száma nem elegendő D-vitamin tett történetek egy év hátra, de a szakemberek, mint Dr. Michal L. Melamed az Albert Einstein Orvostudományi Egyetem gyanúsított a dia óta folyik a több mint húsz éve.
Így nem, hogy a kutatók megdöbbentette a prevalenciája D-vitamin-hiány gyermekeink, ez a puszta terjedelme a kérdés, hogy az elriasztja darab új | s.
Amint csont feltételek, mint angolkór, az eredmény túl kevés D-vitamin, majdnem kihalt, az orvosok diagnosztizáltak több mint 150 új előfordulása a betegség Philadelphiában 2008-ban, akár nulla csak 3 évvel korábban.
A kutatók szerint az ok az alacsony D-vitamin szint a gyerekek a megfelelő táplálkozás és a hiánya időt töltött kint a nap, amely úgy tűnik ésszerűnek, ha figyelembe vesszük az életmód a legtöbb gyermek ma.
Mégis, ez a tápanyag elengedhetetlen segíti a szervezet kalcium befogadására, valamint, hogy részt vennének az immunrendszer működését, sejtosztódás, a szív egészségének is kínál védelmet a betegségek ellen, mint a cukorbetegség és a rák, mint a vastagbél-, emlő-és petefészekrák.
A kutatás az érintett kutató több mint hatezer tárgyak, korok egy 21 aki szolgáltatott információk a táplálkozás vizsga felmérés 2001-2004.
A csapat felfedezte, hogy a 9%-kal (7600000 gyerekek az egész nemzet) volt a D-vitamin-hiányos. Egy másik 61% (50.800.000 szerte az USA-ban) volt a D-vitamin hiányos. Alacsony szintje, gyakori volt a lányok, az afro-amerikai, mexikói-amerikaiak, elhízott gyerekek, vagy azok, akik ittak tejet legalább egyszer egy héten.
Fiatalok, akik több mint négy órát töltött naponta néz tévét, foglalkoztató PC-hez vagy játszik számítógépes játékokat is sokkal valószínűbb, hogy D-vitamin hiánya
A helyzet fejlett az a tény, hogy a D-vitamin nem természetes része számos ételben. Halat, mint a lazac, tonhal, szardínia és a makréla, valamint a tőkehal máj olaj is a legjobbak források - bár aligha kedvelt.
Marhahús, máj, sajt és tojás sárgáját is egy kicsit, akárcsak néhány gomba. Dúsított élelmiszerek adja a legtöbb D-vitamin van szükségünk. Tej, fogyasztásra kész reggeli gabonapelyheket, hogy bizonyos márkájú narancslé, joghurt vagy marg olyan termékek engedélyezett hozzá D-vitamin
Javaslatokat fogadott el 2008-ban az Amerikai Gyermekgyógyászati Akadémia felhívás a gyermekek, fiatalok és tizenévesek, hogy a 400 NE D-vitamin naponta egy kiegészítő formájában.
Rengeteg olyan mavens, akik mind arra utalnak, gyerekek és felnőttek kap legalább 1000 NE naponta. A tanulmányban, gyerekek, aki vett egy D-vitamin kiegészítést a kevésbé valószínű, hogy hibás, de csak egy kis hányada (4%) a teljes vizsgálat résztvevők segítségével kiegészíti az időben.
A jó hír azoknak közülünk, akik szeretnének minél több D-vitamin van, hogy a saját testünk, hogy ez a vitamin természetes. Mindössze annyit kell tennie, hogy időt tölt a napon, de ez a képesség nagyon változó attól függően, bőre színe (világosabb bőr D-vitamin folyamatok hatékonyabb), és ha te található a világ (északi szélességeken nem olyan jó vitamin gyártás).
Ahogy öregszünk testünk nem állnak készen, hogy a D-vitamint, valamint nappal azelőtt, hogy öregek vannak, mint arról, hogy szükség van-kiegészítőkre, mint a fiatalok.
És bár aggodalmának bőrrák indokolt, és meg kell tartani téged a nap, a bizonytalan, csúcsidőben, akkor is kap a természetes napfény biztonságos.
Élvezze nappal során a kora reggeli órákban, vagy később a délután. Úgy vélik, hogy az kiterjed a bőrt a barnító krém UVB sugarakat blokkolja, pontos sugarak a szervezet használ, hogy módosítsa a típusú koleszterin bőre a D-vitamin
Ha aggódik a gyerek (vagy saját) D-vitamin szintje, léteznek olyan vizsgálatok, hogy lehet tenni képernyő egy speciális formája az A-vitamin ismert a 25-hidroxi-D-vitamin, hogy tudod, hol állsz.
Kezdő gyerekek több időt tölteni a szabadban, a szennyezetlen levegő és a napfény egy javaslat az elemzés, amely csak nőhet a D-vitamin bevitel a természetes módon.
Következő - csak feje fölött a napi egészségügyi Bulletin további információkért D-vitamin-hiány , ha megvalósítja a gyermekek, valamint korlátozott időre kap 5 szabad fantasztikus egészségügyi jelentések. Kattintson ide a részletekért e D-vitamin hiány tanulmány.
* * * * *























