Inxestión de Vitamina D en nenos é assustadoramente baixo
Se vostede é novo aquí, pode querer asinar o meu feed RSS . Grazas pola visita!
As conclusións do máis recente estudo nacional sobre o nivel de vitamina D trae máis evidencias de que nenos así como adultos están ausentes deste nutriente significativo coa inxestión de vitamina D a un nivel assustadoramente baixo.
O número de adultos sen cantidade suficiente de vitamina D historias feitas un ano atrás, pero os profesionais como o Dr Michal L. Melamed do Albert Einstein de Medicina da Universidade sospeitar que o slide ven a suceder hai máis de vinte anos.
Entón non é que os investigadores están surpresos coa prevalencia de deficiencia de vitamina D en nosos fillos, é a escala do problema que é a peza de evitar novas | s.
Unha vez que as condicións óseas como o raquitismo, resultado da pouca vitamina D, foron case extintas, os médicos teñen diagnosticado máis de 150 novas coincidencia da enfermidade na Filadelfia, en 2008, por riba de cero a 3 anos antes.
Os investigadores cren que as razóns para os baixos niveis de vitamina D en nenos son a mala alimentación ea falta de tempo gasto fóra do sol, que parece razoable se considerar o estilo de vida da maioría dos nenos hoxe.
Aínda así, este nutriente é fundamental para axudar o corpo a absorber calcio, así como estar implicado coa función inmunolóxica, a proliferación das células, a saúde do corazón, incluso ofrecer protección contra enfermidades como diabetes e cancro, como de colonos, mama e ovario.
A investigación implica buscando máis de seis mil persoas, con idades comprendidas entre os 21 que tiñan solicitado información para o exame de nutrición Survey 2001-2004.
O equipo descubriu que 9% (7,6 millóns de nenos en todo o país) eran a vitamina D deficiente. Outro 61% (50,8 millóns en todo os E.U.) eran a vitamina D insuficiente. Niveis baixos son comúns en nenas, nenos africano-americanos, mexicanos-americanos, obesos ou aqueles que beberam leite menos unha vez por semana.
Os mozos que pasaron máis de catro horas ao día asistir TV, empregando un PC ou xogando xogos de ordenador tamén foron moito máis probable que a falta de vitamina D.
A situación é avanzada polo feito de que a vitamina D non é, naturalmente, unha parte de moitos alimentos. Peixes como salmón, atún, sardiña e cabalo, así como os aceites de fígado de bacallau son algunhas das mellores fontes - aínda que dificilmente ben aceptado por todos.
Carne de boi, fígado, queixo e as xemas teñen un pouco, como fan algúns cogumelos. Os alimentos enriquecidos nos dan a maior parte da vitamina D que precisa. Leite, listo para comer cereais de almorzo, algunhas marcas de zume de laranxa, iogur ou marxe produtos son autorizados a engadir a vitamina D.
As suxestións aprobadas en 2008 pola Academia Americana de Pediatría chamada para nenos, mozos e adolescentes a tomar 400 UI de vitamina D a diario en forma de suplemento.
Hai unha abundancia dos mavens que indican que nenos e adultos obter polo menos 1000 UI por día. No estudo, os nenos que tomaron un suplemento de vitamina D eran menos propensos a ser deficiente, pero só un pequeno porcentaxe (4%) dos participantes do estudo total estaban usando Suplemento no momento.
A boa nova para aqueles de entre nós que queren ser máis vitamina D é que o noso corpo fai esa vitaminas naturalmente. Todo o que cómpre facer é gastar o tempo no sol, aínda que esta capacidade é moi variable, dependendo da súa cor da pel (pel máis clara procesos de vitamina D de forma máis eficaz) e onde está situado sobre o mundo (latitudes Norte non son tan boas para vitamina que fai).
Mentres nós envelhecemos nosos corpos non está preparado para facer a vitamina D da luz do día, así como que eles usar, folk tan máis vellos son como a necesidade de suplementos como os mozos.
E, aínda que o interese sobre o cancro de pel non se xustifica, e debe mantelo fóra do sol, inseguro, durante o horario de pico, aínda pode obter luz natural de forma segura.
Aproveitar o día durante as horas de mañá cedo ou máis tarde, durante a tarde. Considero que a cobertura da súa pel, loção bronceador bloquea os raios UVB, os raios preciso que o corpo utiliza para modificar un tipo de colesterol na pel en vitamina D.
Se está preocupado co seu fillo (ou o seu propio) os niveis de vitamina D, hai probas que se pode facer para a pantalla dunha forma especial de vitamina coñecida como 25-hidroxi vitamina D para que vostede sabe onde está.
Como os nenos para pasar máis tempo fóra do aire poluído e sol é unha suxestión de análise que só podería axudar a aumentar a inxestión de vitamina D, o camiño natural.
A continuación - só a cabeza sobre sobre o Daily Bulletin Saúde para máis información sobre como déficit de vitamina d se os nenos efetivação, incrementado por un tempo limitado obter gratuitamente 5 informes sobre a saúde fantástico. Prema aquí para obter máis detalles sobre este déficit de vitamina d estudo.
* * * * *























